Silnik BMW N63 V8 4.4L - Dlaczego dobry skoro zły

  wyświetleń 26,309

Global Motors

6 miesięcy temu

Silnik N63 w układzie V8 BiTurbo w 2009 r. zastąpił wolnossące V8 w topowych modelach BMW. Dzięki kompaktowej budowie i niskiej wadze trafił też do modeli niższych segmentów. Generując od 400 do ponad 600 koni mechanicznych jednocześnie zadowalał się skromnymi ilościami paliwa. Ale sielanka kierowców szybko się kończyła, bo wraz z rosnącym przebiegiem jednostka sprawiała coraz więcej problemów eksploatacyjnych. Adam z Krzysztofem przybliżyli nam technikalia bawarskiej konstrukcji oraz historię modernizacji. Przypomnieli też perypetie właścicieli samochodów wyposażonych w feralną jednostkę.

Cytowane materiały:
1. plpost.info/chat/uLLCeGPSmYiMgno/wideo.html
2. plpost.info/chat/y9CTgp7CvWtyp4I/wideo.html
3. plpost.info/chat/mqmcoGfOnrCbkHY/wideo.html
4. plpost.info/chat/z6fEjaCtlpmRZnY/wideo.html
5. plpost.info/chat/yaepgKjFlq1vmpg/wideo.html
6. plpost.info/chat/ntbZaHbIl4awgno/wideo.html
7. plpost.info/chat/rcmzZ4TAx56xrqQ/wideo.html
------------
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ adam_globalmotors
📷 Instagram Marcina ➛ marcin_globalmotors
📮 Facebook ➛ globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
------------
#n63 #bmw #globalmotors #v8

Komentarze
kris biedro
kris biedro 21 dzień temu
Można się załamać jak stary dach mając pod maską bestie, z którą trzeba chodzić do lekarza specjalisty 🤪 Myślałem o przejściu na wyższy poziom mocy ale zostaje przy n62 👍 Po tym profi filmiku nabrałem szacunku do mojej małej bestii v8 4.8
Arturro Wi
Arturro Wi Miesiąc temu
Chciałem kupić 550i ale po tym filmie straciłem swoje zdecydowanie. Która benzyna w serii 5 nie psuje sięco 30k km?
Sarcoma1
Sarcoma1 Miesiąc temu
moc bez kontroli jest niczym
Moto Vision
Moto Vision Miesiąc temu
Ten tytuł filmu jest tak samo z dupy jak i wasza wiedza!! Zapytajcie o zdanie użytkowników a nie opowiadacie bzdury! Mam 550i z 2011r z oryginalnym silnikiem, wtryski wymienione w 2014r auto ma 174k km i nie bierze ani grama oleju! Jestem na grupie n63 i jeszcze nie znam żadnego użytkownika któremu by padł silnik!! Przez takich fachowców jak wy później są problemy ze sprzedażą bo potencjalny kupiec obejrzy wasze bzdury i się wystraszy!! Ale cóż do internetu można niestety wrzucić wszystko..
Moto Vision
Moto Vision Miesiąc temu
Olej Millers 5w40 co 6k zmieniałem i nie brała ani grama a uwierz mi nie żałowałem jej 😉 podstawa w tych silnikach to założyć downpipes z termoizolacją, wtryski jeśli auto starsze niż 2014r i dobry olej zmieniany nie rzadziej niż 8k km i gwarantuje Ci że będziesz mega zadowolony..
Andrzej S
Andrzej S Miesiąc temu
@Moto Vision hej, pytanko,jaki konkretnie olej zalewałeś, i jaki interwał. U mnie jest na razie liqui moly 4600 5w30 myslę zmieniac co 8 k max.
Moto Vision
Moto Vision Miesiąc temu
BMW N63 performance. Ja swoją sprzedałem wczoraj i strasznie mi szkoda 😥 to był najlepszy silnik jaki w życiu miałem. Zrobiłem program na 485 koni i prawie 800nm, program skrzyni, downpipes, wydechy aktywne z M5. Naprawdę mega auto i zupełnie bezproblemowe..
Andrzej S
Andrzej S Miesiąc temu
sorki 78 k mil, czyli 126 k km
Andrzej S
Andrzej S Miesiąc temu
tak. przed lift 2012 luty, ściagnięty 78 k km i pełny remont silnika robiłem , jestem po przejechaniu 8 k , wszytko git na razie i trzeba dbać teraz
Keep Smiling Kubiak Marek
Keep Smiling Kubiak Marek Miesiąc temu
Hej szukam właśnie e60 z silnikiem v8 który polecicie. Szukam w Manualu i nie jest łatwo. Pozdrawiam
tomasz stankiewicz
tomasz stankiewicz 2 miesięcy temu
Żeby zmyć film olejowy ten silnik musiałby palić 50l na 100.
Dawid Kacprzyk
Dawid Kacprzyk 3 miesięcy temu
Małe sprostowanie dla Pana Adama, S63 który ma 625 km nie jest w tym samym typoszeregu
krzysztof mazurkiewicz
krzysztof mazurkiewicz 3 miesięcy temu
Panowie, bardzo ciekawe o tych wadliwych wtryskiwaczach, przecież BMW te same wtryski montowała w każdej serii BMW i prawie wszystkich benzynach tych turbo i tych z doładowaniem. I numer wtrysku jest cały czas ten sam. Dopiero zmienili je w serii M5 f10 i w wersjach poliftowych F. Więc nie bardzo trzyma się to kupy, skoro N63B44 miało przypadku zmywania filmu olejowego przez wadliwe wtryski to z tym samym trafiałyby wszystkie benzyny BMW do serwisu.Skoro były wadliwe to z jakiej racji je do dziś sprzedają ? "Masz wadliwe wtryski" kup drugie takie same ?
Jak Nie
Jak Nie 3 miesięcy temu
Liczba BMW 650i na otomoto jest porażająca ... 640d czy 640i znikają bardzo szybko :-)
Jak Nie
Jak Nie 2 miesięcy temu
@Dandyn ja swoją sprzedałem... do Niemiec :-) piękne auto, może do niego jeszcze wrócę ale tylko kabriolet ! Auto wyglada niczym jacht - z resztą na oficjalnych katalogach często pojazd znajduje się w porcie
Dandyn
Dandyn 2 miesięcy temu
Poszukuję 640i i niestety nie ma co wybrać
Arkadiusz R
Arkadiusz R 3 miesięcy temu
To nie jest pierwsze V8 biturbo w bmw E65 745d był montowany 4,4 na dwóch turbinach M67T w latach 2005-2008 pancerny silnik 329 KM i 750 NM taki mam polecam
4x4 4x4
4x4 4x4 5 miesięcy temu
Ok ale chyba nie wszystko : n63 407KM to ten jest trefny ! F10 czy F01 ... po 13>> roku n63TU mają całkowicie inne wtryski (plastikowe obudowy nie alu) i 450 koni dodano Valvetronic ,kute korby , kuty wał , poprawiono smarowanie , dorzucono drugą pompę wody , poprawiono sprężarki , układ paliwowy oraz uszczelniacze trzonków zaworowych ! Auto mniej pali a wraz ze skrzynką 8HP robi robotę ! Rozrząd jest z przodu i nie ma nawalonych ślizgów jak audi 3.0 tdi ! przy usunięciu katów + taśma azbestowa albo powłoka ochronna możemy ograniczyć nadmierną ciepłotę wyprowadzając spaliny w dół ! możemy dołożyć dużą chłodnicę oleju , zimny dolot i program ! otrzymamy pewnie z 600 koni plus skrzynia 8HP-70x i xHP Flashtool napęd na 4 łapki no to będzie niezła strzelba ! Dużym minusem jest rozrusznik i w tym 407 i w tym 450 jak coś się rozleci to musimy szabrować silnik ! Ogólnie nie jest zły n63 ale ten po lifcie przed liftem to śmietnik ! przy odrobinie pomysłu , można to poprawić i śmigać bezawaryjnie ciesząc się super osiągami przy umiarkowanym spalaniu paliwa I jeszcze jedno : programy podają olej 5w30 albo 5w40 oczywiście te w sklepach ! Nie nie nie nie po 100kroć nie ! tylko woda 0w30 zw na cieniutkie magistrale olejowe ! Benzyna tylko 98 a nie 95 ! i olej zmieniamy co 8000km ! Pozdrawiam
Falso Vero
Falso Vero 5 miesięcy temu
M62 ❤️
Maciek Bialystok
Maciek Bialystok 5 miesięcy temu
Jeśli chodzi o dźwięk, to nic nie może się równać z jednostką S85B50 z M5 E60... Natomiast jest to niemal równie awaryjna konstrukcja, co N63 XD
Sauber 86
Sauber 86 5 miesięcy temu
Dramatem jest to że po 2000r BMW zepsuło silniki benzynowe montując lipne pierścienie olejowe, termostaty 105 a nawet 120 stopni, montując bezpośredni wtrysk i co gorsza oleje long life na domiar złego bardzo żadkie. Chcąc cieszyć się bezawaryjną jazda zaraz po kupnie takiego wozu trzeba by rozebrać silnik i zamontować termostat 80*, pierścienie olejowe klasyczne podwójne ze sprężyna, pośredni wtrysk paliwa na kolektorze (są zestawy tunerskie) oraz broń boże nie stosować się do zaleceń ASO i serwisować auto gdzie indziej i częściej (zmiana oleju w silniku co 8-10kkm i to 5w50 a nie 0 jak to teraz modne, w reszcie podzespołów także: skrzynia, dyfry, ect)
MordoTyMoja007
MordoTyMoja007 5 miesięcy temu
kurwa przy tym silniku wankiel z rx8 to długodystansowiec... Ja mam utrapienie że mój bokser z subaru po 200 000 zazwyczaj wali z panewki, ale w porównaniu z tym bmw to i tak mistrzostwo świata... Inna sprawa że zakucie i wrzucenie fajnych gratów to koło 40 000, wiec w sumie połowa tej V8.
Biała Małpa
Biała Małpa 5 miesięcy temu
Czyli te gratisowe silniki są wliczone w cenę? Jednak co marka premium to marka!
Paweł Patynowski
Paweł Patynowski 5 miesięcy temu
Zaraz zaraz.... A czy przypadkiem w f10 m5 na usa ten motor nie występował z manualną 6-ką?
Maksymilian Brzost
Maksymilian Brzost 5 miesięcy temu
S54
prokoxx2005
prokoxx2005 6 miesięcy temu
Zróbcie 4.8
kiler530
kiler530 6 miesięcy temu
Masakra jak można z fajnych silników przejść na psujące się dziadostwo
Prezes
Prezes 6 miesięcy temu
Czyli kupa gówna za przeproszeniem. Niby ekologia blablabla itd. a silniki tak projektują żeby za chwilę przyjechać do nich na warsztat... To już nie to samo co m50 czy m60.
NeOnGameR93
NeOnGameR93 6 miesięcy temu
BMW szroty teraz takie robią że masakra ...
Marek Szczepaniak
Marek Szczepaniak 6 miesięcy temu
A co ze sławnym Mercedesem za milion?
Siesingen
Siesingen 6 miesięcy temu
👍
Tomasz Bednarski
Tomasz Bednarski 6 miesięcy temu
A jak jest z tym silnikiem w wersji n63TU czyli po pierwszej poprawce po bodajże 2013 nadal taka taka tykającą bomba zegarowa ? Czy można np po zakupie wykonać jakieś działania zapobiegawczo ?
Tomasz Mierzwa
Tomasz Mierzwa 6 miesięcy temu
To lepiej bmw sobie radzi ,niz w Mercedesie , który który w topowych markach olewa klienta .
grzegorz brody
grzegorz brody 6 miesięcy temu
Jaki silnik benzynowy BMW po 2014 roku jest godny polecenia ?
Karol Matras
Karol Matras 24 dni temu
Żaden
Krzysztof Poznan
Krzysztof Poznan 6 miesięcy temu
Totalna porażka. Taki mocny/cienki silniczek. I to jeszcze wytwór marki premium. Wstyd dla BMW. Lepiej jakby go wcale nie wyprodukowali. Polecam rzedową szóstkę 330km. To jest super motor!
Eugenio Engineer
Eugenio Engineer 6 miesięcy temu
No cudo po prostu. Przy tej kupie silnik Poloneza to mistrz trwałości i niezawodności.
Grzegorz Ba
Grzegorz Ba 6 miesięcy temu
czyli to ciagle trwa?? nie wyeliminowali tego?? masakra
krzysm5
krzysm5 6 miesięcy temu
Chwila.. chwila.. panowie byla 550 na patyk!!! Prosze staranniej odrabiac prace domwa😉
Krzysztof Nowak
Krzysztof Nowak 6 miesięcy temu
ale tylko na rynek USA
Piotr Doroszewski
Piotr Doroszewski 6 miesięcy temu
Więcej takich filmików. W pilotazowym skrócie czlowiek orientuje sie w temacie, a to pomaga podjąć decyzję zakupowa. Macie informacje jak ten silnik spisuje w Alpinach B5s po modyfikacjach ???
Michał M
Michał M 6 miesięcy temu
Ojciec ma g11 z 2016 roku z tym silnikiem i zero problemów, na chwile obecną już 150 tysięcy najechane. Na gwarancji był lany gówniany castrol i dwa razy silnik wymagał dolewki, później był zalewanym Motulem co 12-13 tysięcy km. i od tego czasu zero problemów. Trochę irytująca była natomiast ilość akcji serwisowych której podlegało to auto bo wiązało się to z częstym oddawaniem go do serwisu a jak wiadomo ASO Bmw i jakość obsługi nie idzie w parze i na auto zastępcze za nową 7 dostajesz Mini w manualu.....
Michał Korzekwa
Michał Korzekwa 6 miesięcy temu
540 pozdrawiam
Mar Cin
Mar Cin 6 miesięcy temu
dlatego smutne to jest ze bmw to praktycznie r6 3.0 a v8 tam nie itnieje;) dlatego jako fan moto siegasz nawet po starego e500 i cieszysz sie bezawaryjnoscia i mozesz to upalac mega a juz o dzwieku nie wspomne ze zjada bmw na starcie w koncu pojemnosc robi swoje
Adek Kowalski
Adek Kowalski 6 miesięcy temu
Wszysttko ok po co kupowac cwela na 30tys km i ciagle motac sie z wymjana silnika mam stare poczciwe 2.8 przebieg ok 400tys 1oleju na 5tys i co czwarta zmiana oleju odma wymiana co 30 tys swiecie i ogien na tloki
ramjetsc
ramjetsc 6 miesięcy temu
Zalecany olej przez BMW 5W30?
GRAF STI
GRAF STI 6 miesięcy temu
@Alb an jak sa takie temperatury to olej powinien byc 10W-60 a na mroźna zime 5W-50. Zasada prosta jak smarujesz tak jedziesz.
Alb an
Alb an 6 miesięcy temu
@Michał Madej a nie 0w30?
Michał Madej
Michał Madej 6 miesięcy temu
Dokladnie tak 😂
Kamil Grabowski
Kamil Grabowski 6 miesięcy temu
Czy istnieje jakaś metoda / pakiet serwisowy, po wykonaniu, którego ten motor wytrzyma 500.000 bez ciągłego zaglądania do niego, np. wymiana wtrysków na customowe lub coś innego?
Testo viron
Testo viron 6 miesięcy temu
f10 550i były w manualu produkowane, widziałem wiele razy na copart rozbitki takze nie byl produkowany tylko z automatem
Przemek K
Przemek K 6 miesięcy temu
Chyba były produkowane tylko na rynek USA.
Maciej Emil
Maciej Emil 6 miesięcy temu
Super odcinek dobrze wiedzieć panowie jeżdżę 6 grandcoupe 640 i miałem ochotę wymienić na 850 ale po tym odcinku raczej nie kupię dzięki wam d 🔝🤝💯 bo były jaja z tym motorem
Arczi Kerner
Arczi Kerner 6 miesięcy temu
Co za bajki że mało pali.Pracuję w ASO BMW jako mechanik i wiele razy jeździłem autami z tym motorem. Palą średni o około 20l. Dźwięk jest bardzo słaby jak na V8 słychać tylko same wtryskiwaczy benzynowe jak dzwonią.A dzięki który prezentujecie na filmie to M z zmodyfikowanym silnikiem o oznaczeniu s63.Ogólnie N63 kupa złomu stanowczo odradzam.
Przemek K
Przemek K 6 miesięcy temu
Też tak miałem, miedzy 15 a 16 litrów średnia.
Technik AT
Technik AT 6 miesięcy temu
15,7 z ostatnich 5000km. Jazda w 90% normalna. 10% nie ;)
Artur Kochanek
Artur Kochanek 6 miesięcy temu
Silniki z bezposrednim tak mają z tym nagarem nawet v8 fsi,jedynie lexus ale tam nie dokonca bezposredni.
Technik AT
Technik AT 6 miesięcy temu
Mam dwie paki na szafie i lata jak zły. N63 nie jest złm silnikiem tylko zalecam wtryski z końcówką -11 i wzwyż zastosować.. ale jak się katuje na zimnym bez opamiętania i gaz w podłogę to potem problem i płacz na necie. Standard.
Kuba Malecki
Kuba Malecki 6 miesięcy temu
@GRAF STI mialem praktyki przez rok w ASO BMW i do wszystkiego co przyjechalo lali 5w30
GRAF STI
GRAF STI 6 miesięcy temu
@Kuba Malecki jak leja olej longlife 0W-30 to nic dziwnego ze motory padaja co 2 wymiane.
Kuba Malecki
Kuba Malecki 6 miesięcy temu
plus wymiana oleju co 30tys km recepta na awarie :)
Pan Kracy
Pan Kracy 6 miesięcy temu
Ktoś musiał zastąpić Alfę Romeo na pierwszym miejscu awaryjności,
Tomaski
Tomaski 6 miesięcy temu
Vw tdi dwie dekady temu... Z jaskini piszesz?
Przemek K
Przemek K 6 miesięcy temu
Miałem ten silnik w swoim F10, rocznik 2012 407KM. Sprzedałem po 5-ciu latach jak skończyła się gwarancja, przebieg miał wówczas 68 tys km. Olej zmieniałem mu co 8-10 tys km - na oleju oryginalnym BMW ( czyli wtedy Castrol ) brał mi jakiś litr oleju na 10 tys km, ale szybko przeszedłem na Valvoline z normą BMW LL-04 i przestał brać olej w ogóle. Żadnych problemów z silnikiem nie miałem ( tzn z blokiem - czyli gładziami cylindrow ), ale wtryskiwacze ( cały komplet ośmiu ) oczywiście musiałem wymienić po 50 tys km na nowe. Miałem za to dużo wymienianych elementów w komorze silnika, które były wykonane z plastiku i po prostu pękały z powodu wysokiej temperatury panującej przy silniku. Były to przewody doprowadzające powietrze, odma z obu stron, obudowy filtrów, i wiele innych rzeczy. Do tego po tym przebiegu pokazał się wyciek z bloku na jakimś uszczelnieniu. Jako nowy motor z gwarancja jak najbardziej polecam, ale broń Boże jako używany go kupić bo będzie to skarbonka bez dna. Chyba ze ktoś lubi takie zabawy przy aucie, bo zna się na tym lub ma swój warsztat, to jak najbardziej polecam, bo jest to niesamowita fabryka mocy i daję ogromna przyjemność z jazdy. Jeśli chodzi o całokształt tego samochodu, to zdążyło się tam popsuć niejedno, i to często rzeczy, które przy tym przebiegu paść nie powinny. Moja miłość do tej marki uleciała po tych pięciu latach, niestety.
Przemek K
Przemek K Miesiąc temu
@Damian Czernik Nie pamietam już dokładnie który to był. Na pewno 5W-30 i z normą LL-04.
Damian Czernik
Damian Czernik Miesiąc temu
Proszę,e o info na temat tego oleju LL-04 Valvoline bo chyba jest kilka rodzaji?
Booost UnitC
Booost UnitC 6 miesięcy temu
Dzięki za rzeczowy komentarz.. Dla laijka może to być niewiarygodne, że taka marka premium nad którą tyle osób się podnieca mogła wypuścić takiego flopa.
szalapski
szalapski 6 miesięcy temu
Kilka slow od mojej osoby. Znam ten silnik od 4 lat. Latam 550i F11. Jestem drugim wlascicielem. Kupilem auto jak mialo 64 tys przebiegu. 1 wlsciciel mial pakiet serwisowy, ktory moim zdaniem nie pomogl a zaszkodzil. Chodzi o to ze jak odebralem auto z salonu BMW Lublin olej w silniku byl wedlug zalecen sewisu wymieniony 2 razy !!!! Co spowodowalo totalna katastrofe. Przejechalem autem 24 tys i silnik padl jak mucha. Na poczatku branie oleju, dymienie, mniejsza moc. Majac swiadomosc co kupuje dokupilem gwarancje do 6 lat i to byl strzal w 10. Silnik po weryfikcjach palil 0,72 litra oleju na 1000 km. Wymienili przy 88 tys . Pierwszy serwis olejowy zrobilem po 5 tys. 93 kolejny przy 100 i pozniej co 10. Obecnie auto ma 156 tys i bierze 0,25 litra oleju na 10 tys km. Samochod spokojnie odpalny, na dogrzaniu nie przekraczam 3 tya obrotow. Oto zlota zasada. Turbiny po ciezszym butowaniu chlodzone. Nawet to stopnia ze jade dodatkowe 2-3 km na schodzenie przed zatrzymaniem w domu. Teraz wychodza pierdoly ( czasami kosztowne ale to w koncu BMW 550i) takie jak pajak chodziwa do silnika na gorze silnika, jakas rura od chlodnicy. Generalnie auto w garazu robi za piec kaflowy przez bite 3-4 godziny. Temperatura nominalna pracy 108 st olej. Spokojnie podchodzi pod 120. Auto nie lubi stac w korkach. Temperatura odrazu idzie w 112-114 st. Ale jak mowie wazna jest wymiana oleju co 10 tys. Wikimotors zaleca interwal dla tego silnika 8-10 tys. To podstawa. Pozdrawiam dobry film Panowie !!!
Kurde Balans
Kurde Balans 6 miesięcy temu
Czyli nic nowego, z każdym silnikiem przez pierwsze kilkanaście kilometrów należy się obchodzić delikatnie. Nie butować, benzyna max do 3krpm kręcić, dopiero jak się otworzy duży obieg chłodzenia, można trochę bardziej, czy to ze względu na smarowanie, czy turbiny. Tego uczyli nasi dziadkowie i nic się tutaj nie zmieniło. Natomiast to że producenci sobie interwały wymian oleju do 30kkm ustawiają, dla mnie jest kompletną porażką, realnie co najmniej po połowę powinno się to skrócić, a najlepiej, faktycznie jak piszesz 10kkm i wymiana. Podobnie rzecz się ma z chłodzeniem turbin po ostrzejszej jeździe, ciekaw jestem jak do tego ma się "proekologiczne" start/stop??!! Niezależnie od marki auta, zachowując zdrowy rozsądek i te zasady, możemy zminimalizować ryzyko usterek i najczęściej cieszyć się długą i bezawaryjną jazdą.
Bartłomiej Łazarz
Bartłomiej Łazarz 6 miesięcy temu
Rewelacyjny odcinek.Aby takich więcej👏👏👏👏
masa kielbasa
masa kielbasa 6 miesięcy temu
z dzwiekiem to sie nie zgodze z wami, do dzisiaj dzwiekowo bmw jest w tyle porownojac do amg albo rs. sam mam f86 i dopiero po wywaleniu katow i modyfikacji tlumika jako tako to gada ale dupy nie urywa
Dj MistX
Dj MistX 6 miesięcy temu
3.0 L N55/B58/S55 to są silniki które warto kupić od BMW. Tu nawet nie ma miejsca na dyskusje.Pozdrawiam
Tester
Tester 6 miesięcy temu
Hmmm skoro aż tak często jest wymieniany silnik N63 to dlaczego w każdej 750li jaką miałem przyjemność oglądać każdy silnik był oryginalny. A nie raz te siódemki miał nabite po 50, 60 czy nawet 100tyś kilometrów? W tym filmi mówice strasznie ogólnie o jednostce, jak to w bmw bywa odmian i wersji silnika jest masa. W odmianie BMW M5 jest zupełnie inna konstrukcja jednostki niż w bmw 750li, a wy stwierdzieliści ze to ta sama jednostka. Pozdramiam Ps. przygotowujcie sobie lepiej risercz
Jakub Wieczorek
Jakub Wieczorek 6 miesięcy temu
@Tester Tyle ze te z 2011r się zje*aly całkiem a przy okazji robiłem test wszystkich i wyszło ze tylko 2 sa dobre a reszta nie trzyma parametrów więc wymieniłem wszystkie od razu i spokój.
Tester
Tester 6 miesięcy temu
@Jakub Wieczorek Wtryskiwacze to kwestia eksploatacji silnika a nie ich wady wiec ten filmik wydaje mi się być totalna scirmą
Jakub Wieczorek
Jakub Wieczorek 6 miesięcy temu
Tak samo mam 750Li F02 i tak samo 1 silnik i 230 tys km przebiegu. Wymienione były jedynie 2 wtryskiwacze
aken
aken 6 miesięcy temu
Silnik gniot,dramat,szmelc i chuj wie jak to nazwać
Szymon Kwiatkowski
Szymon Kwiatkowski 6 miesięcy temu
Jak zawsze krótko i na temat, pozdro
thug life
thug life 6 miesięcy temu
Ten silnik jest montowany od m5 f10 do dzisiaj w m8 w m5 w x6m x5m i w normalnych wersjach aut tylko zmniejszone moce, fajne fury ale ten silnik to plastelina, ostatnie dobre v8 od bmw jest w m5 e39
thug life
thug life 6 miesięcy temu
@Adrian możliwe tylko panewki z plastiku jak to w emkach
Adrian
Adrian 6 miesięcy temu
W e92 m3 tez dobre v8 siedzi :)
dawidd83
dawidd83 6 miesięcy temu
To ja zostaje przy swoim N47:)
Paweł G
Paweł G 6 miesięcy temu
To chyba żart, kupujesz nowe auto by spędzało większość czasu w serwisie ? kpina ! Takie wady powinny automatycznie eliminować silnik ze sprzedaży. Jeszcze zrozumiem 200 tysięcy ale 30 tysięcy kilometrów to kpina w tej klasie aut. Takie praktyki to zwykłe oszustwo, powinny być tępione i zakazane.
Booost UnitC
Booost UnitC 6 miesięcy temu
@Krzysztof Poznan Bo ludzie kochają BMW i są w stanie wiele wybaczyć? Tak głośno myślę sobie..
Krzysztof Poznan
Krzysztof Poznan 6 miesięcy temu
O to własnie chodzi. Jak ten gówniany silnik mogli montować do kolejnych aut?
mirror_ 6
mirror_ 6 6 miesięcy temu
Ale bagno z tym motorem. Informacje podane w pełni profesjonalnie. Szacun.
dbwlkp
dbwlkp 6 miesięcy temu
Leci sub bardzo duża wiedza
Damian Jakubowski
Damian Jakubowski 6 miesięcy temu
M52b28 15tys km na lpg zero poboru oleju silnik super
kuba jasiński
kuba jasiński 6 miesięcy temu
co dalej się stało z tym mercedesem s63 amg ?
Mack Donell
Mack Donell 6 miesięcy temu
Argumentacja, że 3 wymiany silnika na gwarancji są korzystne dla Klienta wywołuje u mnie wesołość :). Właściciel BMW 750 nie ma nic innego do roboty tylko jeździć po serwisach i cieszyć się, że dostaje nowy silnik, który i tak może paść podczas jakiejś podróży służbowej.
Grzegorz PL
Grzegorz PL 6 miesięcy temu
Oczywiście że tak, natomiast argument dotyczy aut używanych ;) A swoją drogą N63 wczoraj a dziś to mimo wszystko dwa różne światy.
Rafał Macieląg
Rafał Macieląg 6 miesięcy temu
merytorycznie super i bardzo ciekawie, ale słucha się tego okropnie, jak przedszkolaki którzy na przemian recytują wykute na pamięć wierszyki, więcej luzu, spontaniczności, mniej reżyserki.
Tomasz Napieracz
Tomasz Napieracz 6 miesięcy temu
Najlepsze silniki BMW to chyba tylko dwa M50B25 758 tys. Jak sprzedawałem auto znajomemu i silnik dalej jeździ ORAZ S38B38. Odcinek wzorowy oby więcej takich pozdro
kris biedro
kris biedro 20 dni temu
Potwierdzam.. Miałem słabszą wersję m50b20.. z miesiąc przed sprzedażą sprawdziłem kompresję.. od 10.5 do 12 bar.. nalotu 360 tkm Nie wiedziałem co to są "dolewke oleju" Super silnik!
Zakov335
Zakov335 6 miesięcy temu
Ee to całkiem sporo tych silników wybrałeś z ponad 100-letniej historii marki. Pogratulować rozeznania :)
TURBO FARMAZON
TURBO FARMAZON 6 miesięcy temu
Silnik kupa co z tego że mocny jak padnie w każdej chwili dobry dla wroga
Marcin Gruba
Marcin Gruba 6 miesięcy temu
Ok, a jak się ten silnik sprawuje w nowej M5 i 550i? Poprawili go w końcu czy nie?
M E S Z I
M E S Z I 6 miesięcy temu
Wolę mercedesa
ARDIAN_H22
ARDIAN_H22 6 miesięcy temu
Dramat, nic dodać, nic ująć
protomus12
protomus12 6 miesięcy temu
Fajny materiał ale ten silnik to śmietnik tak naprawdę . Pozdrawiam
Paweł Sagan
Paweł Sagan 6 miesięcy temu
Adam zapomniałeś dodać ze silniki S/N 63 mają spore problemy z panewkami
Michał Madej
Michał Madej 6 miesięcy temu
Jak kazde BMW
Filip b
Filip b 6 miesięcy temu
Fajny był by odcinek z porównaniem topowych silników: bmw, mercedes, audi. Usterki, osiągi itd
moto fan
moto fan 6 miesięcy temu
W wielu markach jest zakaz wymiany części na gwarancji na nowe, tylko montuje się regenerowane fabrycznie. Dotyczy to również silnika. Oczywiście w przypadku jeśli cześć lub podzespół występuje jako regenerowana w ofercie danej marki. Jak jest w BMW Panowie???
Zakov335
Zakov335 6 miesięcy temu
Akurat w większości marek jest dokładnie na odwrót :)
Andrzej K
Andrzej K 6 miesięcy temu
Panowie miałem okazje długi okres śmigać tym cudownym silnikiem i przez prawie 500.000 km zero inwestycji, zero awarii!!! Jeździłem tak jak mi kazał mechanik i nie było żadnego problemu i jedyne koszty to były co 10.000 km serwis olejowy.
rafal lalewicz
rafal lalewicz 6 miesięcy temu
Bmw 850i v12 super silnik szkoda ze nigdy juz nie wruci
Paweł Szlagor
Paweł Szlagor 6 miesięcy temu
Wróci* Silniki v12 dalej występują bądź nie dawno występowały w modelach bmw serii 7 z tego co się orientuje m760i ale mogę się mylić i mają bądź miały chyba 6.6 l ale nie wiem jak wygląda ich eksploatacja ani czy dalej są dostępne. Pozdrawiam a jak ktoś wie lepiej to niech pisze z chęcią poczytam
Maciek Sytuacja
Maciek Sytuacja 6 miesięcy temu
Kolega robi przy tych silnikach to kupili nowy silnika w ASO za 24tys bo były jakieś promocje haha :) dosłownie, 50tys km i zaś to samo cylindry wyjebane itp nic nie dają wymiany oleju nawet co 8tys km a te przedłużone gwarancję to są przez ubezpieczanie nie przez ASO i coraz mniej firm się na to godzi klient płaci 3tys na rok a tu naprawa za 25 i gdzie tu zysk ?
Kobra 328i
Kobra 328i 6 miesięcy temu
Bmw potrafiło w przeszłości robić dopracowane jednstki napędowe bez większych wad , od kiedy księgowi zaczeli projektować auta i obrońcy ekologi zaczynając wprowadzać coraz surowsze normy emisji spalin zabili cudowne 6 cylindrowe rzędowe wolnossące jednostki . Jakość wykonania, wytrzymałość podespołów poszła w dół widać to już w przeskoku między serią E a F . Sam posiadam E90 328i 3.0 R6 z 2011 roku i w życiu nie wzioł bym nowszej Seri F .
krzychu433
krzychu433 6 miesięcy temu
Czy to jest to samo 4.4 V8 co montują w BWM M8? Dzięki za odpowiedź, łapka w górę ;)
Dawid Kacprzyk
Dawid Kacprzyk 3 miesięcy temu
Trochę poczytajcie zanim odpowiecie. Silniki M w M8 a nie 850 to całkiem inne silniki. Dziwie się autorom, ze nie powiedzieli tego. W M całkiem inne chłodzenie i dystrybucja oliwy. Prawie wszystko inne
Kamil Gtr R35
Kamil Gtr R35 6 miesięcy temu
niestety tak ,jak to powiadają z gówna cukierka nie zrobisz
oliwierfran
oliwierfran 6 miesięcy temu
Tak
Kamil Sz.
Kamil Sz. 6 miesięcy temu
Więcej takich filmów :) samo gęste
Tomek Chudy
Tomek Chudy 6 miesięcy temu
ha ha dobry silnik zaciera sie jak szmata na nie cheblowanej podlodze .)
tomasz gągała
tomasz gągała Miesiąc temu
"nieheblowanej"
T3kA123
T3kA123 6 miesięcy temu
Ładna realizacja
Magdalena LYZEN
Magdalena LYZEN 6 miesięcy temu
Nie ma to jak dogłębny przegląd silnika 😚👌
1milion
1milion 6 miesięcy temu
Panowie co to za tytuł KATEGORYCZNIE zakazałbym polecenia tego silnika moj kolega zakupił takie bmw 4.4V8 X6 120tyś przebiegu silnik się zatarł naprawa w aso Białystok i tu uwaga 100.000 tyś z wymianą zakupił w Niemczech nowy w Bawarii i tu z wymianą tylko 30.000tyś porażka mimo że kocham bmw złom nie polecam
Alb an
Alb an 6 miesięcy temu
30 tys z wymianą XD
Le.Chiffre
Le.Chiffre 6 miesięcy temu
4:50: 0.7-0.8 litra, 1 litr a nie 1 litrY
Drake 96
Drake 96 6 miesięcy temu
Ale gówno... I po co było tyle kombinować?
mirkomz mirkomz
mirkomz mirkomz 6 miesięcy temu
Od momentu gdy pojawił się niezawodny R6 B58 który jest cały czas rozwijany przez fabrykę i tuningowany przez niezależne firmy do niebotycznych mocy, to V8 ma tylko jedno uzasadnienie - bulgot. Od szóstki jest cięższy, szerszy, droższy, bardziej skomplikowany, awaryjny, więcej pali.
Paweł Napieracz
Paweł Napieracz 6 miesięcy temu
Panowie proszę o taki odcinki o silniku 3.0 t oraz o ewolucji i wadach Xdrive. Pozdrawiam
Damian
Damian 6 miesięcy temu
Tylko 3.0 R6 😎🔥
Szykom Sk
Szykom Sk 6 miesięcy temu
Przeciez bmw jest super ale mimo wad kocham bmw
Kamil Gtr R35
Kamil Gtr R35 6 miesięcy temu
nigdy nie było super nawet w f1 było do niczego..
Jarek Nyka
Jarek Nyka 6 miesięcy temu
Dobry materiał a jak tam sprawa S-ki
Sajmon
Sajmon 6 miesięcy temu
Aktualnie posiadam auto z takim silniikiem. Od razu po zakupie wymieniłem wszystkie wtryski. Jak narazie zrobiłem 50tyś km i zero problemów. Interwał olejowy co 8tyś km. Może akurat mam farta ^^. Generalnie dużo się słyszy o usterkach, jednak Ja złego słowa powiedzieć o tym silniku nie mogeę. Auto aktualnie jest po modzie i naprawdę się katapultuje. Zgodzę się też z spalaniem. Niskie jak na tą pojemność spalanie przy średniej jeździe. Oczywiście swoje też potrafi wypić ;).
Artur Borowiec
Artur Borowiec 6 miesięcy temu
Ja czekam az cena spadnie do 20tys euro to moze sprowadze z niemiec chyba ze oszczednie kupieBMW 525, 2.5diesla
panas1122
panas1122 6 miesięcy temu
Tak powinien wygladac kazdy film na yt. Krótko i na temat. Pełen profesjonalizm Panowie. Pozdrawiam. p.s na BMW z silnikiem V8 jestem jeszcze za biedny xD
Barti02 :D
Barti02 :D 4 miesięcy temu
Na e38 wystarczy 😂👍
Piotr franc
Piotr franc 6 miesięcy temu
kocham moje n62 545
Piotr franc
Piotr franc 6 miesięcy temu
@Sławek S już zrobione
Sławek S
Sławek S 6 miesięcy temu
Tylko wymienić rurke, termostat,uszczelniacze :)
Sebastian Banasik
Sebastian Banasik 6 miesięcy temu
Jeden z najlepszych silników v8 to jest Audi rs6 rs7
Kamil Gtr R35
Kamil Gtr R35 6 miesięcy temu
@Zakov335 po co?? jak to nawet serii nie trzyma i sie psuje ciągle...
Kamil Gtr R35
Kamil Gtr R35 6 miesięcy temu
6.2 AMG
Zakov335
Zakov335 6 miesięcy temu
@lukasz lukasz coś w tym jest. BMW od lat stoi głównie silnikami R6. Chociaż i tak przytuliłbym takie M5 z V10 :)
oliwierfran
oliwierfran 6 miesięcy temu
@lukasz lukasz Słyszałem też rożne akcje z 3.0, 4.0 i 5.0 TFSI od audi. Fakt, o 2.5 w samych superlatywach, podobno nie dość, że mało problematyczny to i chętny do modów. A 4.2 V8 na pośrednim wtrysku czy 5.2 FSI też podobno dają radę. Nie mniej, No ja bym się w RS6 C7/8 nie pchał. Jak już to w Merca, który najlepiej sobie radzi z mocniejszymi silnikami. (Choć jak widać po S63 z kanału GM, to jak coś się spieprzy jednak to uciekają od odpowiedzialności). Jakbym miał kupować audi to albo 4.2 (może być turbo chyba z RS6 C5) albo 2.7 turbo albo 2.5 TFSI. O starszych nawet nie wspominam, bo kiedyś to każda marka potrafiła pokazać dobry silnik.
lukasz lukasz
lukasz lukasz 6 miesięcy temu
@oliwierfran miano padaki tfsi zdobyło 2.0 które faktycznie było wtopą, ale co takiego nie dobrego jest w 2.5tfsi, 3.0tfsi na kompresorze później już z turbo , lub 4.0tfsi, 5.2tfsi ? Żadne z tych silników audi nie miało takich wad jak te z bmw, każda m3 ma problem z panewkami, m5 zresztą też.. sprawdźcie co.dzieje się z nowymi m5 szczególnie z tymi po modach. Jedyne udane jednostki bmw to r6 i tyle , żadne v8 A tym bardziej v10
Patryk94
Patryk94 6 miesięcy temu
V8 jest dobrym silnikiem ale i tak dla mnie najlepszy model silnika może na świecie będzie silnik 3.0 D,I ( 6 cylindrowy ) bajka :)
KIDDUNNY
KIDDUNNY 6 miesięcy temu
ale sam układ bądź ilość cylindrów w ogóle nie przesądza o żywotności i osiągach
Konrad Alvaro
Konrad Alvaro 6 miesięcy temu
7:50 ciągną jak wściekła Sasha Grey... a nie lokomotywa
Adam Zdunek
Adam Zdunek 6 miesięcy temu
Osiągi osiągami ale taki silnik to plama na historii bmw które od zawsze szczyciło się bardzo dobrymi i wytrzymałymi jednostkami napędowymi. Mówicie ze ze względu na osiągi nie miał sobie równych zapominając ze Silniki 6.2 amg zawsze były solidnie wykonane i piekielnie szybkie
Tomek
Tomek 6 miesięcy temu
6,2 to bardzo zawodne jednostki, o czym Wy opowiadacie?
Kamil Gtr R35
Kamil Gtr R35 6 miesięcy temu
Amg to Amg m3 e 92 dostawało baty od 6.2 iowe Mercy tylko zyskują na wartości
adrian xxxx
adrian xxxx 6 miesięcy temu
BMW to najgorszy samochód za worek pieniędzy. Dla wszystkich nowobogackich polecam zakup BMW najpierw bo potem do niego juz nie wrócicie. Serwis BMW to najgorszy serwis unikać jak ognia. Co do tego silnika to juz droższego bubla nie da się kupić.
GRAF STI
GRAF STI 6 miesięcy temu
@oliwierfran Prowdzi sie dobrze to Mitsu EVO wer 7-10 robi to co kierowca chce i to bez systemów.
GRAF STI
GRAF STI 6 miesięcy temu
@walka_zuli.mp4 w kategorii duże coupe to LEXUS LC500 V8, wolniejszy od M850i ale lepiej wykonany i niezawodny.
Zakov335
Zakov335 6 miesięcy temu
@adrian xxxx jak zobaczę w Stingrze osiągi na poziomie M3/M4 to będzie o czym podyskutować. Na tą chwilę nie ma tam czym jechać i o czym gadać.
adrian xxxx
adrian xxxx 6 miesięcy temu
@Zakov335 no nareszcie a juz myslalem ze nie zaskoczysz gdybys byl inteligentny jak to tobie sie wydaje wiedzialbys kiedy zakonczyc rozmowę. Czujesz sie obrazony zes glomb to byla ojcowska uwaga abys sie opamietał wez sie w garsc spojrz w lustro i pomysl czy kupisz 10 razy drozszy papier toaletowy czy 100 razy tańszy jesli wciaz uważasz zes mądry no to nie ma dla Ciebie ratunku.
Zakov335
Zakov335 6 miesięcy temu
@adrian xxxx napisałem Ci już - ubliżać to możesz swojej Pani przy garach. Jeśli masz problem ze zrozumieniem tekstu w języku polskim polecam słownik. A teraz pozwolę sobie zakończyć tą dyskusję, aby nie musieć zniżać się do tak niskiego poziomu. Pozdrawiam.
Przemek B
Przemek B 6 miesięcy temu
Świetny materiał, a co z s63b44 , ten same problemy??
Dawid Kacprzyk
Dawid Kacprzyk 3 miesięcy temu
To zupełnie inny silnik.
Zakov335
Zakov335 6 miesięcy temu
@Kamil Gtr R35 wiesz jakie problemy trapią silniki AMG?
Kamil Gtr R35
Kamil Gtr R35 6 miesięcy temu
Merc jakoś dalej jeżdzi bmw powinno nauczyć się robić silniki
ClintBeastwood5
ClintBeastwood5 6 miesięcy temu
Znajomy miał w leasingu 550i pierwszą wersję 408 kucy. Raz wymieniony silnik, potem jeszcze 4 razy wtryskiwacze XD
Daszbord holoo
Daszbord holoo 5 miesięcy temu
Juz nie pierdol głupot
Dziki Dzik
Dziki Dzik 6 miesięcy temu
Ten typ tak ma. Kupta se m62 V8
Paweł G
Paweł G 6 miesięcy temu
🤣🤣🤣🤣
Eryk
Eryk 6 miesięcy temu
To trafił na dobrą sztukę :D
Andrzej 123
Andrzej 123 6 miesięcy temu
Zawsze myślałam że silnik V8 50i to długowieczna jednostka a tu guzik z pętelką a szkoda nie wiem jak to robi BMW że na nich zarabia bo jak by robił tak inny pospolity koncern to poszedł by z torbami
Michał Madej
Michał Madej 6 miesięcy temu
Ja zawsze myslalem ze BMW robi pancernego 3.0l Diesla, no i sie wpierdolilem w N57. 170kkm nalotu i obrocil panewe. Jestem lzejszy o 30 tys zl 😂 Nigdy wiecej jebanego BMW nie kupie.
Eryk
Eryk 6 miesięcy temu
BMW ma szczęście, że ich auta podobają się kretynom a ich niewiele obchodzi poza tym, żeby było to bmw.
ClintBeastwood5
ClintBeastwood5 6 miesięcy temu
Starsze wolnossące 4.8 też mają swoje wady ale i tak są dużo lepsze od tego gówna
Ninja
Ninja 6 miesięcy temu
Po prostu jest jak dziewczyna. Jest dobra do zabawy ,ale prędzej czy później wyssie z ciebie wszystkie pieniądze. BMW robi świetne R6 biturbo ,turbo. Nawet na bardzo mocnych programach będzie szybsza i mniej awaryjna od seryjnego N63.
Zakov335
Zakov335 6 miesięcy temu
@Kamil Gtr R35 ma bardzo poważne problemy i to właśnie z silnikami 6.2L. Ale, że masz o silnikach pojęcie jakie masz, to nie wymagam abyś o tym wiedział.
Kamil Gtr R35
Kamil Gtr R35 6 miesięcy temu
@Zakov335 jakoś Amg nie ma problemów i Brabus ;) i więcej na klate biorą te silniki niz z bmw.. Amg zawsze dużo większe rezerwy ma
Zakov335
Zakov335 6 miesięcy temu
@Kamil Gtr R35 gorzej jak urwą się śruby głowicy w M156 :D
Kamil Gtr R35
Kamil Gtr R35 6 miesięcy temu
dlatego Beemiarze przechodza do Merca Amg, Brabus i wówczas jedzie i Brzmi jak auto
Krystian G
Krystian G 6 miesięcy temu
Serio aż o 0,3s jest szybsza? Wooow, to wywróciło do góry nogami mój światopogląd 😆
UBI X
UBI X 6 miesięcy temu
Tyle że 5 ma inne opory niż X5 która niedosyć że jest wyższa to jest jeszcze na do datek ciężkim klocem
SILNIK BMW 4.4 V8 E65 i E60 - WADY ZALETY I USTERKI
24:36
BMW F10 550i dlaczego silnik bierze olej ? | Adam Kunc
12:45
Adam Kunc - motokuncik
wyświetleń 40K
CAMASUTRA - Śpij ze mną (Official Video)
3:56
CAMASUTRAMUSSIC
wyświetleń 206K
CZEGO NIE MÓWIĄ WARZYWA
2:51
Zapytaj Beczkę
wyświetleń 67K
NON STOP - Jedźmy przed siebie (Oficjalny teledysk)
3:25
Wydawnictwo Muzyczne Folk
wyświetleń 52K
Проблемы двигателя N63
32:02
6 series club service
wyświetleń 9K
Volvo S80 V8 - szybciej nie będzie
30:09
Zachar OFF
wyświetleń 150K
CAMASUTRA - Śpij ze mną (Official Video)
3:56
CAMASUTRAMUSSIC
wyświetleń 206K
CZEGO NIE MÓWIĄ WARZYWA
2:51
Zapytaj Beczkę
wyświetleń 67K
NON STOP - Jedźmy przed siebie (Oficjalny teledysk)
3:25
Wydawnictwo Muzyczne Folk
wyświetleń 52K
ZOSTAŁY 4 DNI DO UPALANIA
22:02
Buba Montuje
wyświetleń 20K
*LIMIT PECHA WYCZERPANY* Mistrzostwa Polski w Drifcie!
32:19
Drift Patriot - Paweł Grosz
wyświetleń 78K
Nissan Patrol Y60 - Nowy wybór Pawła
7:00
Patryk Piątek
wyświetleń 108K
Odpalanie nowego Bizona  BS 🤯
24:16
TheMateusz Dirty Garage.
wyświetleń 56K
MÓJ NOWY MERCEDES AMG Z SALONU
12:08
Anna Karcz
wyświetleń 86K