Jak skonfigurować BMW Seria 3 G20

  wyświetleń 12,878

Global Motors

5 miesięcy temu

Do konfiguracji naszej „trójki” przyjęliśmy szereg założeń: auto ma być wyposażone w mocny silnik benzynowy, napęd na cztery koła xDrive, pakiet sportowy M, posiadać najlepszy dostępny system audio, a także zapewniać komfort i bezpieczeństwo kierowcy i pasażerom. Kolorystycznie celujemy w błękit „Portimao Blue”. W materiale omawiamy wszystkie nowości i ciekawostki, w jakie warto doposażyć nowe auto. Wskazujemy też co było do tej pory standardem, a za co w nowym modelu BMW każe już sobie płacić. Podpowiadamy również jak obniżyć cenę auta z wybranymi opcjami - już na etapie konfiguracji samochodu.
------------
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ adam_globalmotors
📷 Instagram Marcina ➛ marcin_globalmotors
📮 Facebook ➛ globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
------------
#g20 #bmw #seria3 #konfiguracja #samochody #globalmotors #motoryzacja

Komentarze
Senor 5150
Senor 5150 7 dni temu
Jak można wybrać zawias adaptacyjny? a nie wybrać szpery ??? hahaha
Rafał Gubała
Rafał Gubała 18 dni temu
Chyba najbardziej wiejska konfiguracja ever. Wincyj naklejek, wincyj karbonu do auta, które nie jest sportowe.
diodaq
diodaq Miesiąc temu
Czy cokolwiek jest w tym aucie w standardzie? Za kierownicę i pedały też trzeba dopłacac?
Deine Mutter Spielt Computer
Deine Mutter Spielt Computer Miesiąc temu
W tej cenie mozna śmiało kupic m340i, bez wielu zbednych dodatkow podnoszacych mase i cene samochodu. Automatyczna klapa za ponad 2k w malym sedaniku to juz w ogole hit XD
Deine Mutter Spielt Computer
Deine Mutter Spielt Computer 7 dni temu
@Pat Kow tez racja- kwestia tego co Ci się bardziej podoba lub czego potrzebujesz, ale ta pokazana na filmie konfiguracja to dość nieśmieszny żart...
Pat Kow
Pat Kow 7 dni temu
W tym przedziale cenowym można również, kupić piątkę z tym samym silnikiem, tylko z mniejszym wyposażeniem. Auto lepiej się prowadzące i wygodniejsze.
Tomasz Kaminik
Tomasz Kaminik 2 miesięcy temu
Mi się ten kolor nie podoba
Radosław Nowakowski
Radosław Nowakowski 2 miesięcy temu
Za tą kasę to już 340i bym miał.
MotoZnafca TV
MotoZnafca TV 3 miesięcy temu
No to teraz dojebali 330i a silnik 2.0 haha
SpiderShott
SpiderShott Miesiąc temu
Oznaczenia dotyczą segmentu mocy a nie pojemności jak kiedyś. A jak 2.0 ci mało to masz 340i / m3
Jacek Jan
Jacek Jan 3 miesięcy temu
Pan zaznaczył prawie wszystkie pakiety i zadowolony. 350k za 3er. Dwie moje g30... maja rozmach sk.....ny :o
Adder Oficjalnie
Adder Oficjalnie 5 miesięcy temu
300 tyś?!
chilli_palmer
chilli_palmer 5 miesięcy temu
Jaki można uzyskać rabat na BMW kupując u Was? W salonie można urwać ok 15% - 18% na auto do konfiguracji, ciekaw jestem czy bardziej opłaca się u Was. I czy w takim wypadku można wziąć w Comfort Lease?
Jarek krysia
Jarek krysia 5 miesięcy temu
20 cali w 3 na polskich drogach? Znam takich co po tygodniu wrócili do 19, które wyglądają wcale nie gorzej. Taką konfigurację jest w sanie wykonać każdy Dzban który nie ma co robić z kasą.
p s
p s 5 miesięcy temu
Czekam właśnie na odbiór (zamówienie początek października) bardzo podobnego BMW, tez 330i xDrive, też pakiet M, moja wersja na pewno wyszła taniej, bo zamknęło się w 282 tyś, ale np. koła wziąłem 19, gdyż sprzedawca w BMW powiedział, że te 20 są tak cienkie, że potrafią się zwyczajnie uszkodzić przez krawężniki i dziury.
p s
p s Miesiąc temu
@Łukasz B 15% i myślę że każdy mógłby spokojnie wynegocjować więcej
Łukasz B
Łukasz B Miesiąc temu
ile rabatu wynegocjowałeś?
kraight
kraight 5 miesięcy temu
Miałem nadzieję, na bardziej rozbudowany filmik - z komentarzem co pasuje, na co uważać, a co jest po prostu nie warte zachodu. Niestety tutaj nie ma nic takiego, po prostu przeczytane co w konfiguracji. ¯\_(ツ)_/¯
Kamil Bernas
Kamil Bernas 5 miesięcy temu
to jest jakieś rozdwojenie jaźni :D zobaczcie film o G30 . Ten film to satyra z waszej konfiguracji G20
erythoxylin
erythoxylin 5 miesięcy temu
Tak skonfigurowac to kazdy glupek potrafi :) Wez skonfiguruj bmw g20 318i by zaplacic jak najmniej.
Dominik Olszewski
Dominik Olszewski 5 miesięcy temu
Ekspert od BMW pokazał jak wydać pieniądze i w rok stracić 40% wartości.
Krzysztof Nowak
Krzysztof Nowak 5 miesięcy temu
Ile osób tyle konfiguracji. Kazde auto traci na wartosci, grunt to dobre finansowanie, rabat i optymalne wypsazenie. W tym przypadku chodzilo o podkreslenie maksymalnie walorow estetycznych oraz sportowych auta. Takie byly zalozenia.
jet man
jet man 5 miesięcy temu
@Global Motors powiedzcie, że ten film jest żartem i ma pokazać jak nie konfigurować nowego BMW. No chyba, że nie szanujecie pieniędzy i nie macie za grosz polotu, bo to smutne BMW jak większość na stocku.
LuckGod
LuckGod 5 miesięcy temu
Co jak co ale ustawienie pozycji ledzwien to powinno byc w standardzie juz w kazdym nowym aucie a tu w roku 2020 trzeba za to doplacac
wojtek sperski
wojtek sperski 5 miesięcy temu
Do czego służy m pakiet? Miałem m pakiet w x4 czułem się jak głupek wytrzymałem 3 miesiące.
Patryk94
Patryk94 5 miesięcy temu
Jedno z najładniejszych samochodów aktualnie , dziękuje za konfiguracje bo też bym tam wybrał Pozdrawiam :)
MAREKzKrakowa
MAREKzKrakowa 5 miesięcy temu
Siemka Krzysiek :-) Super filmik :-) Na 40-ste urodziny zgłaszam się na konfigurację do Ciebie tylko taką skromniejszą no bo tu dowaliłeś Panie z wyposażeniem sporo ponad statyst6cznie kupowany egzemplarz BMW serii 3 :-) Pozdrowionka :-)
Krzysztof Nowak
Krzysztof Nowak 5 miesięcy temu
Polecam się 😃
Robert Pokorniewski
Robert Pokorniewski 5 miesięcy temu
Ważne żeby miał sprawne kierunki i mega duży przełącznik.pozdrawiam.
kw4846
kw4846 5 miesięcy temu
G20 ma asystenta pasa ruchu w standardzie, na filmie przy konfiguracji reflektorów laserowych pokazane są ledy o rozszerzonym zakresie. Konfiguracja strasznie przesadzona, nie jest sztuką wpakować do auta wszystko co się da i zapłacić ponad 300 tys. Sztuką tak skonfigurować samochód żeby jest mieć 90% użyteczności tego auta za 70% jego ceny.
Krzysztof Nowak
Krzysztof Nowak 5 miesięcy temu
Celowym zamyslem bylo skonfigurowanie samochodu drogiego i pokazanie dodatkowych opcji z pakietu M Performance
Istota
Istota 5 miesięcy temu
No chyba gościa powaliło
Wojtek Maczek
Wojtek Maczek 5 miesięcy temu
Pokazujecie na reflektory podczas brania laserowych a u was LED😅
ZG42 ZG42
ZG42 ZG42 5 miesięcy temu
Super program
Vateusz Morawiecki
Vateusz Morawiecki 5 miesięcy temu
Ja bym podobnie skonfigurował. Nie brałbym xdrive w końcu to BMW wiec napęd tylko na tył.
Piotrek kertoiP
Piotrek kertoiP 3 miesięcy temu
Jeśli komuś nie zależy na xDrive, to myślę, że 318i jest słusznym wyborem, bo 318i można podnieść samym chipem do 250 koni i 400Nm po gwarancji (lub jeszcze w trakcie gwarancji z powerboxem, ale nie wiem jakie tu są przyrosty) :)
Mariusz Milczarek
Mariusz Milczarek 5 miesięcy temu
Szkoda, że nie ma praktycznego komentarza co do wyposażenia. Czyli co warto dołożyć, a co jest niepotrzebne na co dzień. Tak właśnie przedstawił wcześniej kolega bmw 5. Dlaczego lepiej dołożyć wyposażenie performance od razu ? Będzie wliczone w ratę ale przecież nie odliczymy tego bo cena powyżej 150k netto. Nie lepiej dokupić osobno na osobną fakturę i odliczyć od podatku ? Jaki rabat maksymalny można dostać na trójkę ? Trochę przeczytane to co w konfiguratorze każdy przeczyta. Proszę o dokrętkę, który pakiet asystentów lepiej wybrać i co który ma ? Jaka praktyczna różnica w układach hamulcowych, zawieszeniach (standard, sportowe, regulowane), fotelach (standard, wersja sport, mpakiet),? Czy ledy o rozszerzonym zakresie przysłaniają części lampy aby nie oślepiać czy to statyczne światła, czy tylko lasery mają full opcje ? Który zestaw wskaźników wybrać ? Który ma apple car play ? Jaka różnica między harmanem a hifi ? Potrzebne takie praktyczne sprawy, aby wiedzieć ile trzeba faktycznie dopłacić ?
chilli_palmer
chilli_palmer 5 miesięcy temu
@Mariusz Milczarek drugie koła nie, ale już komplet ospojlerowania zapewne tak, o ile nie udowodnisz, że jest to zakup uzasadniony, bo np masz firmę z branży motoryzacyjnej i jest to democar. A przypominam, że żyjemy w Polsce, gdzie to Ty musisz udowadniać skarbówce, że masz rację, a nie ona Tobie, że nie masz. Do raty leasingowej za auto z ospojlerowaniem się nie przypną. Poza tym dochodzi kwestia czysto matematyczna: jeśli nie planujesz wykupić auta po leasingu, to po co płacić osobno za 100% wartości ospojlerowania, jak w racie leasingowej zapłacisz tylko część, taką jaką część auta spłacasz leasingiem.
Mariusz Milczarek
Mariusz Milczarek 5 miesięcy temu
@chilli_palmer Jak sobie kupie drugie koła czy jakiś spojler po odbiorze samochodu to skarbówka to zakwestionuje ?
chilli_palmer
chilli_palmer 5 miesięcy temu
A co to zmienia, że dokupisz osobno? Limit jest limit, to wyposażenia auta a nie koszty eksploatacyjne. Jak Ci skarbówka zrobi kontrolę to i tak zakwestionują.
MAREKzKrakowa
MAREKzKrakowa 5 miesięcy temu
Wow Panie Mariuszu jestem pod Pana mega wrażeniem super napisanego komentarza, gdzie odpowiadając na te pytania to film byłby super sztossss mięchem i konkretem dla większości facetów i fanów BMW :-)
Przemek K
Przemek K 5 miesięcy temu
Moim zadaniem gdy chcemy rozszerzyć gwarancję, to musimy mieć wykupiony pakiet serwisowy. Jakikolwiek, nawet ten podstawowy.
Slubicjusz
Slubicjusz 5 miesięcy temu
@Przemek K tylko wtedy service inclusive był w cenie auta. Dopiero od jakiegoś roku znowu trzeba za niego płacić.
Przemek K
Przemek K 5 miesięcy temu
@Slubicjusz Ok, widocznie to zmienili, ze 3-4 lata temu musiałem mieć pakiet żeby przedluzyc gwarancję.
Slubicjusz
Slubicjusz 5 miesięcy temu
Nie musimy. Mam rozszerzoną gwarancję na 4 lata bez brania pakietu serwisowego.
Leto Atreides
Leto Atreides 5 miesięcy temu
300 tys za samochod z 2 litrowym silnikiem to jest tragedia, nie wazne w jakie opcje owiniety. Za tyle kasy to sie kupowalo nowe M3 E46 w swoim czasie. To nie jest ani ciekawe rozwiazanie, ani trwale. To rozwiazanie, tylko po to zeby sie wcisnac w widelki coraz ostrzejszych norm spalan - wiec motoryzacyjne zero. To zadna wina prowadzacego, ale wg mnie, ten wlasnie silnik jest najgorszym wyborem, bo to najdrozszy z tych wszystkich bezdusznych silnikow w ofercie. Lepiej wciac mniejszy silnik, jezdzic spokojnie, korzystajac z bardzo ladnej budy za lepsza cene, albo M340.
MatiKosa
MatiKosa 5 miesięcy temu
@Leto Atreides Myślę, że optymalnym rozwiązaniem pośrodku będzie zakup 2-3-letniej używki za jakieś pewnie 150-180k PLN. W tym czasie dowiemy się też jak sprawuje się silnik B48 (i to nie tylko w G20, ale i w F30), ale z tego co widzę póki co to jest okej. Do tego weźmiesz RWD zamiast xDrive i już masz mniejszą awaryjność i to jeszcze w lepszej cenie, bo ludzie jak owieczki biorą xDrive, nie wiedzieć po co i do czego. Best of both worlds, ciężko Ci będzie kupić coś lepszego. Znaczy się wiadomo, jakieś tam CLK55 AMG i inne takie, spoko, ale tam z kolei koszty utrzymania to jest jedna wielka loteria.
Leto Atreides
Leto Atreides 5 miesięcy temu
@Pan Fistach Twoje osobiste doswiadczenie, o tyle o ile zupelnie wiarygodne, nie zmieni wiele na temat statystycznej awaryjnosci tych marek lub jaki ogolnie jest serwis. Wszystko zalezy od miejsca, od okolicznosci, od pecha, od czlowieka. Osobiscie, korzystalem z roznych serwisow BMW i VW, w tym za granica i nie widze specjalnie roznicy. I tu bylo dobrze i tu bylo zle, w zaleznosci. Problem jest taki, ze jak sie uzywa konkretnych przykladow, to zawsze sie znajdzie ktos kto bedzie mial inna opinie, inne doswiadczenie. Ostatecznie mozecie uwazac, ze taka 2 litrowa seria 3 za 300tys to dobra oferta, pewnie ktos to bedzie kupowal, ale ja osobiscie kupilbym 10 innych samochodow, nowych lub uzywanych, predziej niz to.
Pan Fistach
Pan Fistach 5 miesięcy temu
@Leto Atreides ja mam lepiej i to nie jest mit. Nie czytam opinii w necie tylko kupuję auta. Mam w BMW 74tys km i żadnej awarii, podczas gdy w cuprze zaczęło się przy kilkunastu tysiącach, a przy tym przebiegu, który mam teraz w beemce miałem już w cuprze drugą obudowę termostatu, zaliczona jazdę na lawecie i całą masę niezaprawionych usterek. W BMW sami podczas przeglądu zauważyli, że osłony tylnych amorów są do wymiany i wymienili, co w seacie uwierz byłoby nie do pomyślenia. Jedyne co zgłosiłem to pękniętą uszczelkę drzwi kierowcy od wsiadania, byłem niemal pewny, że mi tego nie uznają, a jednak uznali. Mógłbym tu napisać długi elaborat o Cuprze i obsłudze przez patałachow z aso i seat polsa- generalnie wszystko to twoja wina, a jak coś jest popsute i nie działa lub skrzypi oni to smarują i na tydzień jest spokój. Nie jestem fanem żadnej marki, do bmw miałem wstręt ale się w 100% przekonałem, a serwis to klasa- wszystko w ramach darmowego wowczas pakietu serwisowego na 5 lat / 100tys km i każdy ewentualny wydatek konsultowany, przy każdej wizycie filmik nagrany z objaśnieniem w jakiej formie jest samochód, co za niedługo będzie to wymiany itd... A koncern VW robi w Polsce popelinę... Jeśli do sprzedaży przy 120-150tys km nic poważnego się nie posypie to następne auto pewnie tez kupię bmw. Albo znowu spróbuje czegoś nowego choć na pewno nie z koncernu VW nawet jeśli będą mieć najtańsze 0-100 na rynku... Zresztą z bezsensownego zapoerdzielania już dawno wyrosłem i jest to teraz dla mnie uwlaczajace . :D Ilutsracja jak piszesz może być tez to, ze Superb ma większy bagażnik od serii 5 tylko cóż to obchodzi klienta bmw ;)
MatiKosa
MatiKosa 5 miesięcy temu
@Leto Atreides No tak, ale z kolei nowe 40i jest wyraźnie droższe od nowego 30i, chyba, że ten leasing, bo widzę dużo lepszą wartość rezydualną dla tego mocniejszego, stąd te same albo i mniejsze raty, tylko wpłata własną nieco większa no i dużo większy wykup. Mówi się, że jak pytasz "ile to pali" to znaczy, że Cię nie stać. A co z rozsądnym podejściem? Zapewniam Cię, że jest sporo osób, które mogłyby kupić 40i, ale tego nie zrobią jak i vice versa. Kupowanie nowego auta premium to droga impreza i tyle, nawet jak mnie stać na to, to bym poważnie skalkulował czy warto, czy interesuje mnie taka utrata wartości - ej ej, ale już liczysz, czyli Cię nie stać! No jak ktoś zarabia 50-100k na miesiąc to może i nie musi, tylko gdyby jedynie takie osoby kupowały auta, to by producenci już dawno z głodu padli :P Obstawiam, że najpewniej skończy się na 2-3 letnim aucie i przeboleniu faktu, że się nie ma swojej ulubionej opcji. W zamian zostanie z 70-80k PLN w kieszeni, a i tak masz nowe auto. A że BMW są drogie w naprawach... No niestety. Chcesz tanio? To Kia albo Hyundai, ew Toyota. Pytanie tylko czy takie auto Cię interesuje. Niedługo ma wyjść Mazda 6 z silnikiem R6 oraz RWD. Kto wie, może to będzie opcja zastępcza... Co do elektryków, to jeszcze długa droga. Baterie są większe, ale technologia ich ładowania nie zmieniła się nie wiadomo jak bardzo. Dopóki tu nie nastąpi rewolucja, dopóty elektryki to będzie co najwyżej ciekawostka. Ogromna kasa za coś nieużytecznego, to już się totalnie nie kalkuluje :)
Leto Atreides
Leto Atreides 5 miesięcy temu
@Pan Fistach Nie chodzi o sciganie sie, a o porownywanie osiagow - to ilustracja :) Nie wypowiem sie na temat Cupry, bo nie mialem i nie bardzo wiem co sie dzialo z Twoja. Ale to bez znaczenia, bo zasadniczo Seat czy VW nie sa bardziej awaryjne od BMW. Ogolnie BMW, z ktorym mam bardzo duze doswiadczenie osobiste jest tragiczna marka w utrzymaniu jak przekracza pewien wiek. Jest roznica w wykonczeniu, w wyciszeniu, w opcjach i to tyle. Ja mam prestiz gdzies, lubie BMW, bo sa ladne. A obsluga w serwisie to rowniez mit. Twoje doswiadczenie jest jakie jest i moze bylo zle, nie zaprzecze, ale to nie jest tak, ze w BMW bedziesz mial zawsze lepiej. Zreszta na tym wlasnie kanale mozesz sobie poogladac jak absurdalnie tragiczny moze byc servis chocby Mercedesa. Jak wpadniesz na idiote, to znaczek na jego koszulce nie pomoze.
Tomasz Kuznicki
Tomasz Kuznicki 5 miesięcy temu
Proponuję serię 1 M135 i .Mam na oku ale czekam do końca roku na jakieś fajne rabaty
x Malina
x Malina 5 miesięcy temu
Seria 1 nie wyglada.
R D
R D 5 miesięcy temu
Dla mnie, najładniejsza trójka
Darek m
Darek m 5 miesięcy temu
Hahaha bzdurny odcinek . Audi 80 B4 skonfigurujcie .
Mateusz Czarnecki
Mateusz Czarnecki 5 miesięcy temu
fejk, żadna strona konfiguratora auta nie chodzi tak płynnie:-)
Kamil Sz.
Kamil Sz. 5 miesięcy temu
Ile realnie od tych 298 tys uzyskamy rabatu ?
MatiKosa
MatiKosa 5 miesięcy temu
15-20% z tego co czytam po forach, ale wszystko zależy od dealera. Brokerzy są w stanie pewnie ogarnąć jeszcze lepsze oferty, musiałbyś zapytać.
Rpetryko
Rpetryko 5 miesięcy temu
Myślę, że jak nie będziesz zgrywał jaśnie pana i cwaniakował to do 20% jest realne. Są jeszcze grupy zawodowe, albo można się podpiąć pod flotę jakiejś dużej firmy, ale to trzeba znajomości
Magdalena LYZEN
Magdalena LYZEN 5 miesięcy temu
Mmm... igiełka 🥰... wyposażenie najważniejsze 😁😘
Krzysztof Nowak
Krzysztof Nowak 5 miesięcy temu
Dziękuje :)
Luke 76
Luke 76 5 miesięcy temu
Dlaczego wszyscy wybierają wersję m-sport, a nie sportline? Też wygląda nieźle, a jest chyba bardziej komfortowa na nasze drogi?
Mariusz Milczarek
Mariusz Milczarek 5 miesięcy temu
Zgadzam się. Chętnię poznałbym jak taką rozsądną wersję skonfigurować.
pazera66
pazera66 5 miesięcy temu
Z całym szacunkiem ale poprzednie filmiki o konfigurowaniu beemek były znacznie lepsze. Po pierwsze były podpowiedzi dotyczące wad i zalet w praktyce tych wszystkich opcji. Po drugie, omawiano jakie opcje dana wersja silnikowa czy seria, powinna miec. Mysle ze to były kluczowe informacje dla nowych klientow, którzy wiedzieli, że np bazowe fotele serii 5 sa bez sensu, a felgi musza miec przynajmniej 18 cali. Fajnie jesli zrobiłbyś 3 premierę z paroma dodatkowymi ujęciami lub chociaz dociskano na ekranie :)
pazera66
pazera66 5 miesięcy temu
@Krzysztof Nowak No ale przecież w konfiguratorze każdy może sobie poklikać, a dokładanie na siłę kół 20 calowych do wersji 330i xdrive jest próbowaniem na siłę i bez sensu na pokazanie się w tym aucie. Wcześniej zrobiliście taki filmik na 40 minut był git. Ja się bardzo dużo dowiedziałem z niego.
Krzysztof Nowak
Krzysztof Nowak 5 miesięcy temu
Celowym zabiegiem tego odcinka bylo pokazanie bogatej wersji a nie rozsądnej cenowo. Staramy sie urozmaicać nasze filmiki. Gdybysmy sie rozwodzili nad kazda opcja ktora warto czy tez nie zamowic odcinek trwalby ponad 40 min. Mimo wszystko dzieki za opinie
Szykom Sk
Szykom Sk 5 miesięcy temu
Piekna kocham
lysyZbrejzers
lysyZbrejzers 5 miesięcy temu
Jak dla mnie to ta konfiguracja żeby tylko hajsu dużo wydać, skoro to najniższy w rodzinie sedan to płacić za niego drugie tyle co podstawa to bezsens, może 22 całe felgi żeby lepiej się po koleinach, torowiskach i studzienkach jeździło?
dzonson007
dzonson007 5 miesięcy temu
Czy w g20, 190 konny diesel w xdrive bedzie najrozsądniejszą wersją na daily? Najlepszy stosunek ceny do mocy do auta na codzień ?
Pan Fistach
Pan Fistach 5 miesięcy temu
@MatiKosa 340i ma tę samą skrzynię co 150 konne 318d :D Zaskakujące ale tak jest- to 8HP50 w f30 LCI i 8HP51 w G20. Taki jest fakt, dopiero trzylitrowe diesle mają mocniejszą oraz Alpina B3. No i teraz M-ka ;)
MatiKosa
MatiKosa 5 miesięcy temu
@Pan Fistach Hmm co do skrzyni to info bazuje na tym co pisali na Mobile Coders, zajmują się chip tuningiem. No chyba, że coś źle zrozumiałem, ale wyszło na to, że 20i i 30i mają różne skrzynie. 40i to już niemal musi mieć inną, bo tam 500 Nm masz na wejściu. Ale nie sprawdzałem dokładnie.
Pan Fistach
Pan Fistach 5 miesięcy temu
@MatiKosa btw akurat w zeszłym tygodniu po 70k wymieniałem olej w swojej 8hp50 i magnesy w opiłkach, a olej czarniutki. :D Tak, czy inaczej wciąż działa bez zarzutu
Pan Fistach
Pan Fistach 5 miesięcy temu
@UBI X kolego nie musisz mi wierzyć, możesz sprawdzić w wykazie części na realoem. G20 pomimo, że ma kod silnika B47 jak F30 po lifcie to zastąpiono tu turbinę twin scroll dwiema turbinami (pozwoliło to niby na dodatkowe obniżenie emisji) i nawet 150 konne 318D ma DWIE turbosprężarki.
Pan Fistach
Pan Fistach 5 miesięcy temu
@MatiKosa 18d i 20d mają tę samą skrzynię czyli 8HP50. 30i i 40i ma też dokładnie tę samą, podejrzewam, że 20i również. Wytrzymuje 500Nm, w praktyce trochę więcej. Stara 8HP45 wytrzymywała 450Nm ale podczas lifta F30 w 2015 została zastąpiona 50ką
MatiKosa
MatiKosa 5 miesięcy temu
Mądra porada z tym łączeniem w pakiety. Zaś sam konfig niestety ale jest w mojej ocenie pozbawiony sensu, masa rzeczy przepłaconych. To jest ciekawy konfig na full opcję, ale nie na rozsądny wybór. Poniżej moja propozycja wraz z linkiem, auto wg mojej opinii świetnie łączące komfort i sport (ale rozsądny sport, a nie totalny beton). configure.bmw.pl/pl_PL/configid/c6m2b0w1 - ja osobiście nie widzę sensu w xDrive za ponad 8000 zł: gorzej to jeździ w stosunku do RWD, gorszy promień skrętu, zimy u nas i tak nie ma - jeżdżę już 10 lat BMW i ani razu nie było sytuacji by kontrola trakcji i zdrowy rozsądek nie wystarczyły, a jak ktoś świruje to i xDrive nie pomoże. Moc też nie jest aż tak przerażająca, do tego wyższe spalanie, nie daj Boże jak opony zużyją się nierównomiernie - trzeba wymienić, a runflaty są super drogie. Koledze w nowym, prawie 3-letnim 420d xDrive padła skrzynka rozdzielcza, naprawa 20,000 zł, BMW okazało dobrą wolę 70%, ale 6,000 zł i tak musiał zapłacić. Jedyna realna zaleta to łatwiejsza odsprzedaż, bo każdy chce mieć napęd AWD, nie wiedzieć po co i do czego, bo to wszystko praktycznie nic nie daje, a szansa na potencjalnie kosmiczne wydatki rośnie ogromnie. - Pasy z nitką M za 1360 zł? Nie wiem czy to aż tak bardzo poprawia walory wizualne, co innego galwanizowane elementy obsługi za 3x mniej. - Panel deski pokryty skórą za 5640 zł? To nie jest 7er... - dołożyłem szperę za 6300 zł, tu spokojnie można przyoszczędzić, ale to właśnie szpera poprawia własności jezdne i wrażenia z jazdy, przynajmniej tej dynamicznej - dołożyłem dach za 5400 zł, nie kumam dlaczego od czasu E36 nikt nie bierze czegoś, co zapewnia idealny przewiew wnętrza i wpuszcza światło do środka...Jedyna wada do waga i nieco mniej miejsca nad głową. Można zrezygnować, ale ja ciągle płaczę za moim dachem, który miałem w E36, a którego nie ma E90 - obłędny kolor Tanzanite Blue. Portimao jest piękny, ale będzie go multum na ulicach - kamery 360 to akurat jeden z najfajniejszych bajerów tego auta, da na pewno więcej radości niż kolorowe nitki na pasach - nie jestem przekonany co do foteli sportowych, z tego co słyszałem to ludzie zgłaszają, że są one niewygodne na dłuższą metę... - można dać Shadow Line, ja nie dawałem, bo wszyscy to mają, a nie chcę totalnie czarnego bandziora - pakiet M Performance - umówmy się: albo rozmawiamy o rozsądnym konfigu albo o M Performance. Te dwie rzeczy nie idą w parze. 3er za 330-340k wyjściowo to nie jest rozsądny konfig, ja bym wtedy już chyba zaczął powoli myśleć o M340i... Auto wygląda pięknie, ma szyberdach, skóry inne niż czarne (wedle uznania, w testowym aucie w salonie widziałem te toffi i były piękne), szare drewniane listwy (też były w tym samym aucie, są świetne), obłędny kolor którego nie będzie na ulicach, a z drugiej strony świetnie jeździ: mocny silnik, RWD, szpera i zawias adaptacyjny. Pakiety obniżyły jego cenę o 8000 zł. Przeciętny użytkownik może odłączyć stąd dach oraz szperę i ma prawie 12k oszczędności (288k zamiast 300k). Teraz tylko wytargować 20% rabatu i za 230-240k zł jest po prostu petarda.
LuckGod
LuckGod 5 miesięcy temu
Jak naped na 4 kapcie to tylko quattro
MatiKosa
MatiKosa 5 miesięcy temu
​@Mariusz Milczarek Pytanie co dla Ciebie znaczy "wszystko ma" :) 190 PS czy jedzie czy nie to zależy dla kogo i w jakim aucie. G20 jest nieco lżejsze od F30, ale to dalej spore auto. 190 PS zrobi wrażenie na kierowcy Skody Fabii czy tam Octavii, ale jak ktoś jeździł jakimś potworem no to średnio :) Moja E90 318i ma 143 PS i manual, do jazdy na codzień fajne i wygodne, w pojedynkę osiągi są okej, ja i tak objeżdżam praktycznie wszystkich spod świateł. Podstawą przy RWD są dobre opony zimowe, nie jakieś wielosezony "renomowanej" marki Kormoran czy inna Dębica. Ja mam GoodYear UltraGrip, było 8, teraz model 9+ i jest elegancko. W górach jednak nie byłem, ale no też nikt nie będzie tym jeździł grubo pod górę na w pełni ośnieżonej drodze, a brać xDrive tylko bo 1x raz w roku tam pojedziesz? A 99.9% czasu masz napęd, który Ci nic nie daje, dużo waży (+100 kg), większe spalanie, większe koszty podczas awarii, etc. Jeżdżę RWD już 10 lat i jest super, kontrola trakcji naprawdę dużo pomaga. Kamera cofania jest chyba w standardzie już w każdym aucie. Zestaw wirtualnych zegarów nie jest konieczny, możesz mieć zwykły, został dopiero co nieco zmieniony, nie jest pod kątem, tylko bardziej normalnie, acz same obramowania z kolei nie są idealnie okrągłe, tylko podcięte, poniżej film z G20 318i z takimi zegarami: plpost.info/chat/1ZjSm4OozoaqpKg/wideo.html Jak chcesz oszczędny konfig, to rzecz jasna musisz zrezygnować z tych zegarów i dużej navi. Do Apple Car play potrzebny jest pakiet "Connected" (1540 zł), jednakże wtedy musisz wybrać chociaż ten podstawowy Live Cockpit i navi (5410 zł), razem 6950 zł. Światła w nocy to lasery to bajka, ale te LED też powinny być dość dobre. Nie wiem czy tu będzie wycinanie światłami drogowymi, kolega w 230i z 2017 ma takie coś, że całe lewe światło się wyłącza na czas przejazdu innego pojazdu, a prawe świeci. Pojazd sobie pojedzie, lewe dołącza się z powrotem. W laserach zapewne jest ta lepsza opcja, że lewe świeci cały czas, ale selektywnie wycina obramowanie by przejeżdżający pojazd nie został oślepiony (BMW Selective Beam). Tak to działa u kolegi w 230i, nie wiem czy tutaj LEDy to zapewnią, musisz sprawdzić: plpost.info/chat/ztbUn5yrzYiGoW0/wideo.html Lepsze fotele powinny być już w pakiecie Sport Line. 20/30i powinny się zmieścić w 8.0 l/100 km jak będziesz jeździł trochę po trasie i w miarę spokojnie. Jak z kolegą jechałem tą 230i, dał mi się karnąć, zrobiłem 100 km, z czego 60 km po Obwodnicy, wyszło 7.3. U niego ogólnie jakoś 7.2, ale on jeździ spokojnie.
Mariusz Milczarek
Mariusz Milczarek 5 miesięcy temu
@MatiKosa Powiem szczerze, że dawno nie miałem tylu dylematów przy wyborze odpowiedniej konfiguracji. W ASO sprzedawcy słabo się orientują jeśli nie chcesz wybrać full opcji. A myślę, że jest taka konfiguracja, która "wszystko ma", a nie kosztuje przesadnie dużo. W internecie króluje powiedzenie, że 190 KM czy to w dieslu czy benzynie nie jedzie. A wszystkie skody, vw, seaty, ople, fordy na ulicach nie mają w 99% przypadków nic więcej i ludzie się cieszą na maksa. Ja rozważam 320d lub 320i, ale chętnie bym się przejechał nawet 318d, bo pewnie też mu nic na co dzień nie brakuje. Nie wiem na ile tył napęd radzi sobie w górach (co najmniej raz w roku narty są), czy tył napęd wyklucza dojazd pod górkę po śniegu, nie wiem. Wyposażenie, teraz jak się nie kupi kamery cofania to nie auto, jeszcze 5 lat temu nie miałem czujników parkowania i się normalnie jeździło. Czy w takiej trójce jest konieczny ten wirtualny zestaw zegarów, czy bez tego działa apple car play ? Na pewno co dla mnie ważne to jak najlepsze światła w nocy, wygodne fotele, osiągi na spokojną jazdę 120-170 km/h i spalanie poniżej 8 litrów. CO wybrać z bmw 3 ?
MatiKosa
MatiKosa 5 miesięcy temu
@Mariusz Milczarek Zależy ile % rabatu uda się ugrać. Te 15% spokojnie możesz liczyć, czyli jak 220k to max co jesteś w stanie dać, to rób konfig za ok. 253k PLN. Zrobisz spokojnie 330i, ale Sport Line i bez wielu dodatków. Albo 320i i będzie więcej. W stosunku do mojego konfiga to idzie zdjąć: 12.5k za dach i szperę, 2-3k za lasery (tu zaoszczędziłbyś normalnie 4k, ale stracisz przez to jeden z pakietów, w którym lasery są wymagane), 4.5k za kolor jak sobie weźmiesz Portimao i już masz 20k oszczędności, a jeszcze by się coś znalazło, jakaś elektryczna klapa, elektryczne fotele, audio HiFi zamiast Harman, do tego mniejsza felga i kolejne ok. 12k w dół. Razem już 32k oszczędności, więc konfig byłby za 270k, po rabacie 15% byłoby 230k.
Mariusz Milczarek
Mariusz Milczarek 5 miesięcy temu
@Krzysztof Nowak Ja bym poprosił o przedstawienie takiej konfiguracji, która będzie normalnym (w sensie ceny) autem ale z cechami charakterystycznymi dla bmw. Czyli może nawet wersja sportline ale właśnie ile minimum odhaczyć w konfiguaratorze aby mieć prawdziwe bmw ale cena około 200-220. Może silnik 320i albo 318d ? Może coś o wersjach biznes czy warto ?
Tomasz Kalamon
Tomasz Kalamon 5 miesięcy temu
Trochę popłyneliście z tą konfiguracją....
Marcin Gruba
Marcin Gruba 5 miesięcy temu
Czemu? Ja zawsze wolę wziąć poprzedni model bardzo bogato wyposażony zamiast nowszego w bieda wersji
Marcin Gut
Marcin Gut 5 miesięcy temu
Proszę o filmik jak skonfigurować nową bmw 5 po liftingu
gangliozyd
gangliozyd 5 miesięcy temu
Za taka kasę wolałbym giulie q
Adrian Śliwa
Adrian Śliwa 5 miesięcy temu
Osobiście wolałbym wersje M340i bez większości tych dodatków.
Adrian Śliwa
Adrian Śliwa 5 miesięcy temu
@MatiKosa No 440i to kozak. Niektórzy mawiają że prawdziwe BMW zaczyna się od 6 cylindrów ;)
MatiKosa
MatiKosa 5 miesięcy temu
Sporo racji, acz to już będzie zakup czysto emocjonalny :) (jakkolwiek zakup nowego auta, a tym bardziej BMW, a już w ogóle na takim wypasie - ciężko nazwać inaczej niż emocjonalnym). 40i to jest taka rakieta, że na ulicy nie ma po prostu aut, które to coś dogonią, poza pojedynczymi M, AMG, RS, Porsche, etc. Jechałem 440i z pakietem Power and Sound Kit i to była niemal najlepsza jazda w życiu - to auto jest wręcz za szybkie, ale dźwięk obłędny. Najlepszy dźwięk 40i był chyba w 5er, chociaż G30 540i też jechałem i tam tak tego słychać nie było, lepsze wytłumienie dźwięku. 440i to po prostu odlot, ale najnowsza M340i niestety brzmi już wyraźnie gorzej przez GPF i w tym momencie R6 traci dla mnie jeden ze swoich głównych argumentów, czyli dźwięk...Poniżej 2 filmiki ode mnie z 440i, podkręć dźwięk... (nie patrz na falujący obraz, aparat świrował mi) :) plpost.info/chat/uLqwn57NmId8Zqg/wideo.html plpost.info/chat/lsDLl5OsvaacioI/wideo.html A tu 540i dla porównania: plpost.info/chat/q6zTZGelzoGemYY/wideo.html plpost.info/chat/yajYmWSjnaiTqaw/wideo.html
Slubicjusz
Slubicjusz 5 miesięcy temu
Nie no 3er w cenie stockowej 7er po dużym rabacie :D
jet man
jet man 5 miesięcy temu
A jak skonfigurować serie 1 F40? Sportline czy M sport?
jet man
jet man 5 miesięcy temu
@Krzysztof Nowak po dołożeniu kierownicy M i czarnej podsufitki różnica to tylko 2.5 tys. zł.
Krzysztof Nowak
Krzysztof Nowak 5 miesięcy temu
M Sport będzie wyglądał na pewno o niebo lepiej od Sport LIne ale będzie też sporo droższy
pazera66
pazera66 5 miesięcy temu
Oszustwo! Premiera miała być o 12 :/
Tech BraVe
Tech BraVe 5 miesięcy temu
W materiale trzeba było coś poprawić :D
2020 BMW 3 Series - PRODUCTION
35:45
GommeBlog.it: Car & Performance
wyświetleń 988K
Jak skonfigurować nowe BMW 5 G30
33:57
Global Motors
wyświetleń 75K
Nowe BMW 3 G20: Musisz to wiedzieć ZANIM je kupisz
20:58
BMW 335i - szybszy, niż wygląda (prawie M3)
31:18
BMW 330iT xDrive test PL Pertyn Ględzi
19:31
Pertyn Ględzi
wyświetleń 74K
Remont Ursusa 1204 de luxe #33: Ostatnie szlify!
9:43
top agrar Polska
wyświetleń 26K